tisdag 1 mars 2011

Grandma comes to rescue

Idag har min lilla mamma ryckt in & varit hemma & hängt med Henry. Fantastiskt skönt för oss båda som behövdes på jobbet. Jag hade kundmöten inbokat & Patrik jobbar sin sista vecka nu vill så klart avsluta snyggt.. Men denna vab.. it drives me crazy!

Nåväl, mamma & Henry hade haft en bra dag! Dom hade lekt masa med katterna & bondgårdsdjuren. Henry älskar verkligen djur. Sen hade Henry hittat ett ballerina kex som mamma tänkt smaska i sig.

Så han tog fräckt kexet & sa glatt: KAKA
Sen gav han ballerina kexet till mamma & sa: DELA
(så han bara kunde slurpa i sig fyllningen)

Han e en riktig liten filur den där!

Nu har jag precis klickat hem en liten present till mig själv så jag är mycket nöjd. Men jag tror det är bäst att jag loggar ut nu för jag känner att jag har "klicket" i fingrarna & det kan bara sluta på ett sätt.. :)

Godatt
/Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar