tisdag 3 november 2009

En vecka går alldeles för fort!

Iallafall den här veckan! Men oavsett så har det varit toppen, bäst & supernice ;)

Vi har spenderat massa tid med familjen, sett lillebror sopa banan med alla på GGN, lekt, ätit & druckit gott och sist men INTE minst -träffat alla vänner! Stort tack till er alla som gjort vår vistelse TOPPEN, tack för all gästfrihet med fika, middagar och alla super fina presenter våra barn fått. Dom har blivit alldeles för bortskämda - nu tror dom väl snart att man skall paket när man går bort... ska försöka ta det ur dom ;)

Det känns verkligen jättekul att ni alla alltid har dörren öppen för oss när vi kommer ner & våldsgästar :-)
Glöm inte att det alltid finns en öppen dörr för er i Stockholm!

Jag skall lägga upp lite fler bilder från veckan när jag kommer hem, nu återstår sista packningen och sen blir det sängen asap - båten kastar loss 07.05 imorgon..

Skepp & hoj och på återseende!

Lina

2 kommentarer:

  1. Man får det man ger vännen. Mer generösa och gästvänliga vänner än du och Patrik får man leta efter! Jag kan ju verkligen relatera till det där med att få alla man så gärna vill träffa att kunna ses under samma korta period när jag kommer hem (ja hem, båda är hemma) till Sthlm, och inte en enda gång har jag missat er - ni ser till att kunna. Vilket är bra, för ni är ju viktigast! ;) Love you! Puss!

    SvaraRadera
  2. Tack vännen, du är gullig du!! Vi måste ju också passa på att se till att kunna när ni väl är här :-) pusss

    SvaraRadera