tisdag 15 december 2009

Dagens bild

Alice & Signe leker i snön i Spånga!

8 kommentarer:

  1. SHIT vad snö ni har!!! Vi har bara lite lite på marken, nu blev jag sååå aavundsjuk! Nu får DU hjälpa mig att önska snö Lina! You owe me.. ;)

    Fantastisk bild också! Barndom när det är som bäst liksom. Fatta när de där två är tonåringar och BFF's och ser den bilden.. :) Sweet!

    SvaraRadera
  2. NU HAR VI OCKSÅ SÅ DÄR MYCKET SNÖ!!! =)

    Vet inte om du hann önska, men det verkar som jag blev bönhörd i alla fall!

    Fatta - VIT jul! Kan bli verklighet! :)

    SvaraRadera
  3. Klart jag hann!
    Nu kanske du får en vit jul i dubbelbemärkelse ;)

    SvaraRadera
  4. Haha.. ;) Men mina jular är alltid vita i den ena bemärkelsen. Julmust is the shit till julmaten! Nada más. :)

    SvaraRadera
  5. HAHAHA, var bara tvungen att skriva igen! Vet du vad jag fick för kontrollord på kommentaren ovan? SURBULA! =) Ska jag ta det som en hint? ;) Jag har ju till och med en bula, en rätt stor en..

    SvaraRadera
  6. HAHAHA!

    Håller verkligen med om att Julmust slår allt på julafton!

    Å du, idag fick jag choklad på posten, TACK :-)

    SvaraRadera
  7. Åh, varsego! Men jag har inte fått nån själv.. Är väl lite diskriminerad småstadsbo som jag är.. ;) Var den god?

    SvaraRadera
  8. Mycket smarrig! Det var caramelized almonds sea salt :-)

    Hoppas att det snart dimper ner en även i din brevlåda - för du förtjänar den mer än jag ;-)

    pusss

    SvaraRadera