måndag 21 december 2009

Gooood Juuuul!

21 december, 3 dagar kvar..

I helgen så firade vi lite jul i förskott med min familj, det blev inte riktigt klackarna i taket eftersom vi mådde lite halvkyvens men det var jättemysigt ändå med julmat & lite klappar till barnen. Ingen tomte men dock en rödluva på bror ;)

Alice klänning är min gamla som jag hade på julfirande när jag var liten. Det är min mormor som sytt den till mig. Jag tycker den är sååå söt så jag blev jätteglad när jag hittade den hemma i gömmorna hos mor & far. En riktig Madicken klänning!

Jag såg nyss på facebook massa bilder på fina julgranar & julpynt och blev lite avis, jag vill också ha en julagran!!! Jag vill griljera julskinka & fylla hemmet med pynt.. men det känns lite onödigt när vi är borta hela långa julen. Så det blir inget med det. Lite pynt har vi såklart men jag har inte gått "bananas" ;) Vi fick en alldeles ljuvlig tomte av mina föräldrar i helgen, den skulle visst stå framför julgranen sa mamma. Nästa år kanske!! Det känns som nästa år kan bli extra speciell & julig då vi faktiskt har flyttat in i vårt hus!! Hurra! Då ska ja verkligen GOOOO BANANAS!!! Ingen gran kommer att vara för stor då ;)

Idag skall packas & fixas inför julresan till öjn, vi åker redan imorgonbitti. Mannen längtar så han håller på dö, tror jag ;) Jag längtar också, det ska bli jättemysigt att komma ner till vackra Gotland, bara mysa & träffa familj & vänner!

Nu ska jag snart packa ihop datorn & skicka iväg den på service, känns läskigt att var utan dator.. hur gör man då? :-) Men om bara mannen kunde komma på sitt password på sin dator så kanske det ordnar sig!

.. och om det inte ordnar sig så måste jag passa på att önska er alla en alldeles UNDERBAR JUL med allt ni kan önska!!

KRAMAR I MASSOR!

Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar