fredag 18 december 2009

I miss you

bild: Bally curlingkängor lånad från Rizzo



Dagar som denna så saknar jag verkligen mina curlingkängor. Dom kom bort på posten för några år sedan. Min mamma skulle skicka ner ett paket med saker till mig när jag bodde i alperna och paketet kom aldrig fram, tyvärr. Efter det så har jag aldrig kommit mig för att investera i ett par nya, för innan vintern väl kommer så känns det som en onödig utgift - för tänk om det inte kommer någon snö... sen när snön kommer då ångrar jag mig alltid lite ;)

1 kommentar:

  1. Åh jag drömmer också ljuva drömmar om ett par sådana där! Just nu är mina fötter så svullna att det enda jag kommer i är mina träningsskor och jag har inga varma kläder jag får plats i alls! Kombinera det med 2 dm snö och 5-7 minusgrader och foglossning = jag får njuta av snön från fönstret.. Men lika glad för det är jag! För Isak är helt salig! Han slänger sig i snödrivorna och bara skrattar, gullungen. :) Men det kan ju alltid vara bra att ha varma skor till alla vinterpromenader efter förlossningen, så jag funderar nog på ett par såna trots allt. De är ju värda pengarna!!

    Ha en supermysig "jul"helg hos päronen! Vi kör våra extrafiranden efter jul i år. 2 st närmare bestämt, blir mkt jul i år! :) När åker ni till öjn?

    Puss!

    SvaraRadera