tisdag 31 augusti 2010

bakslag.

Jag har lite bakslag med löpningen. I söndags gick det inge bra alls, det blev en pw i stället & idag gick det inte heller så bra. Jag sprang en mil till slut men det går inge bra. Hoppas jag får ordning på det nu tills på söndag! Idag laddade jag med rulltårta, sockerkaka & äppelkaka med vaniljsås, börjar klura på om jag ev skall lägga om kosten lite de sista dagarna...

En annan sak jag klurar på är om jag inte ska ta & belöna mig med något fint om jag klarar tjejmilen. När jag klarar tjejmilen. Undra just vad det skulle kunna vara.. hm.

Jag ska nog komma på något bra!
Har ni kanske några trevliga förslag?

Sen hoppas jag in i det sista att en tjejmil inte är lika lång som en vanlig mil ;)

Kram L.

1 kommentar:

  1. Spontant tänker jag "Svenskt Tenn" - skulle det kunna vara en morot i fruns smak kanske? ;)

    För övrigt så är jag alldeles säker på att du visar den där milen var skåpet ska stå på söndag, om så bara på ren envishet!

    Puss!

    SvaraRadera