söndag 5 september 2010

11e timmen

Tänk att jag alltid ska ha såå kass framförhållning. Jag börjar ju för 17 jobba imorgon.. och då vore det väl bra om jag hade letat reda på en kostym, ett par pumps & en väska till det? Istället för att irra runt som en yr höna i morgon, arla morgon stund..

Tror ni jag har det? Icke. Jag måste verkligen ta tag i det pronto!

För det känns aningen pårökt att glida in på kontoret imorgon i converse & med en skötväska dinglandes på axeln.. första dagen efter 2,5 års mammalediget lixom. Då kan jag ju lika gärna ha lite frukostgröt i håret också.

Nej men jag ska ta tag i det NU.

Måste bara bekänna en sak först...
jag skulle precis ta bort nagellacket men det gick inte alls. Svor lite för mig själv & undrade hur ambitiös jag egentligen var när jag målade naglarna sist jag målade - det här satt ju som berg. Sen ser jag flaskan... Eye make-up-remover....

Ja men ni ser ju. Herregud.
Om jag bara kommer till jobbet imorgon får jag vara nöjd känner jag ;)

Puss /L.

1 kommentar: