tisdag 14 september 2010

I like

Jag är så himla förtjust i det här trycket av Camilla Lundsten, eller jag är förtjust i många av hennes tryck. Men det här skulle jag gärna klicka hem sätta upp i Alice rum. Visst är det väl fint?

Vi har 2 av hennes böcker också, "äntligen godnatt" & "äntligen bajs", dom är riktigt mysiga & väldigt populära här hemma. Camilla är även med som en av inredarna i Äntligen hemma, hon älskar färg, roliga saker & loppis är verkligen hennes grej. Det var förresten hon som var hemma hos våra vänner familjen B när dom var med i programmet förra året.

Det här trycket är inte på något sätt en nyhet men det var någon annan som skrev om det nu och då fick jag återigen lust att klicka hem det på direkten. Men än är det inte hemklickat.. vi får se hur länge jag kan hålla mig ;)

Bilden har jag lånat från:
http://www.favoritsaker.se/art.asp?id=3638&func=nyheter&varuid=

/L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar