söndag 5 september 2010

Underbara lilla Henry




Idag fyller världens goaste lilla unge 1 år.
Älskade lilla Henry



Som alltid blir jag lite nostalgisk vid dessa högtider.
Tänk er, 1 år. Vart tog det här året vägen? Vart tog min lilla bebis vägen? Nu är han världens underbaraste lilla kille som springer runt här med ett enda stort leende i ansiktet mest hela tiden. Han skrattar & busar & visar prov på riktig humor. Han fixar & donar, pysslar & leker. Sötfis.


För ett år sedan hade vi precis kommit upp till vårt rum på Danderyds BB-hotell med vår lilla kille. http://lina-itsallaboutme.blogspot.com/2009/09/familjelycka.html


Och Sverige mötte Ungern i fotboll. Vissa saker verkar återkommande ;)


Igår hade vi 1års kalas här hemma & det var jätte mysigt. Jag hade tänkt visa er lite bilder men bloggen trillskas & har sig så ni får hålla tillgodo med en bild på fika bordet.


Som jag nämnde tidigare så har jag haft bak-maraton vilket resulterade i bullar, kärleksmums, 3 hembakta tårtor med hallon & egenhändigt gjord vaniljkräm, 2 sorters småkakor & lite chokladmaränger. Det blev tummen upp!



Kram L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar