torsdag 30 september 2010

välkommen välkommen välkommen hit...


Så, nu har dom flyttat in!

Jag är mycket nöjd. Och det är inte bara jag som är nöjd.. så fort jag klev innan för dörren kom barnen rusandes mot den stora kassen.


Åh kuddar - sa Alice, och Henry rev brutalt bort det fina pappret dom var inlindade i. Sen tog dom kuddarna och drog iväg till lekrummet och la dom i myshörnan. Jag hade inte riktigt tänk att dom skulle ligga i myshörnan när jag köpte dom..

Så jag sa lite fint att dom där kuddarna skulle ligga i soffan och inte i myshörnan i deras rum. Okej. Det gick dom med på. Ett tag.. sen sprang dom runt och busade massor med kuddarna.. och jag var mest orolig att dom skulle grisa ner dom med korvstroganoff, men jag tror dom klarade sig. Phu. :-)

/L.

3 kommentarer:

  1. Även jag, som inte förstått hypen kring Svenskt Tenn riktigt (de är ju fina och så, men jag tycker att det är heeelt sjukt att betala så mycket för en soffkudde!), tycker att kuddarna var mycket snygga! Eller i alla fall den främsta, den med elefanterna förstår jag att barnen trodde var till dem.. ;))

    Äh, jag ÄR ju hopplös och jag kommer få äta upp det där om några år. Men tills dess nöjer jag mig med mina Hemtex-kuddar.. ;)

    Tror att tex Tessan eller Lotta eller någon annan av dina mer trendkänsliga kompisar kan erbjuda lite mer entusiasm ang. detta inköp. =)

    PUSS och trevlig helg!!

    SvaraRadera
  2. Lisa, nämn aldrig mer Hemtex i samma mening som Svenskt Tenn! ;)

    Dom är dyra men man kan inte bara ha ikea hemma, det är fööör trist. Det är som blodpudding. Så nu har dom flyttat in & fokus är att dom e fina, inte dyra ;) pussss

    SvaraRadera
  3. Tekniskt sett så gjorde jag inte det. =)

    Och JA de är SUPERFINA!!!!

    Puss! <3

    SvaraRadera