tisdag 28 september 2010

Jag blev så glad

Titta vad jag hade i min mail idag:


hej

hoppas att allt är bra och tusen tack för att du skriver till oss
vi blir jätteglada för dina varma ord, det ger oss ytterligare näring att jobba vidare!

ha det bäst!

Glada Hudik teatern


Sött va?

Efter förra veckans program om Glada Hudik teatern så skickade jag en liten hälsning till dom via deras hemsida och idag hade dom skickat en tillbaka. Det hade jag ju verkligen inte förväntat mig. Sött!

Så ikväll bänkar jag mig igen framför TV'n kl.21. Fast först idol-kval såklart!


Ha en mysig kväll är ute i höstmörkret ♥

/L

1 kommentar:

  1. Åh vad gulligt!! Det är verkligen inte alla man får respons från. :)

    Ha en mysig kväll du också! Jag har bakat för fjärde dagen i rad. Idag blev det långpannebullar med kaneläpplen. Hoppas de blev goda, de luktar fantastiskt! ;)

    Puss ♥

    SvaraRadera