torsdag 9 september 2010

& här hemma går det bra!

Ni kanske undrar hur det går här hemma på dagarna? Det går jättebra! Maken är så himla duktig & allt verkar flyta på jättebra. Han har redan hunnit med BVC besök med Henry, shopping & finlunch i Vällingby (han anpassar sig kanske lite väl fort om jag får säg det själv)..

.. han fixar med efterarbete efter dörrbytet vi gjort. Det är lekparks besök, picnic & fikadater. Ja, det verkar inte gå någon nöd alls på varken maken eller barnen. Å jag jag sitter på jobbet & är lite avis.. faktiskt. Men jag får megamysa på kvällar & helger numera. Thats life!

Sa jag att maten står på bordet när jag kommer hem? Ja han e för bra min man! Idag var det ärtsoppa & pannkisar. Barnen total dizzade soppan & vräkte i sig pannkakor. Precis som sig bör, I guess.

puss /L.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar