lördag 4 september 2010

Nu är det dax.


Tjejmilen. Söndagen den 5e september. 28 000 tjejer. Djurgården runt. Folkfest. Det kändes så avlägset & overkligt när jag fick anmälan i present i mars men nu är alltså dagen här. Imorgon!

Helgen har gått så fort & jag har haft fullt upp, så fullt upp att jag tom glömt att tvätta mina träningskläder. Men dom tvättas nu, ska bara vänta på att maskinen blir klar & sen ska jag gå & lägga mig.

Det känns lite pirrigt måste jag säga. Jag är förväntansfull & det ska bli roligt men samtidigt lite nervöst... jag har ju skrivit om det här. Tänk om jag inte klarar det.. Just nu känns det ungefär som om att jag berätta om ett nytt jobb innan jag ens gått på anställningsintervjun.. ;)

När jag fick nummerlappen igår så såg jag också att jag ska springa i tidtagningsklassen! AHHH! Typiskt, då kan jag ju inte ens ljuga för er om jag får askass tid..

Natti natti.
/L.

2 kommentarer:

  1. Det kommer gå asbra! Du ska se att du står där på startlinjen nästa år också! :) Heja heja!

    Puss!

    SvaraRadera